REKLAMA
Znaleziono 9009 wyników
W Nowym Dworze Mazowieckim powstanie nowy magazyn Frigo Logisticsartykuł
Pokaż artykuł
W Nowym Dworze Mazowieckim powstanie nowy magazyn Frigo Logistics
Frigo Logistics rozpoczął budowę nowego kompleksu magazynowego w Nowym Dworze Mazowieckim. Pierwszy etap inwestycji zostanie oddany do użytku w październiku 2024 roku. Generalnym wykonawcą inwestycji pod Warszawą jest firma Kajima Poland.
Nowy najemca w Waimea Airport Logistics Park Szczecin-Goleniówartykuł
Pokaż artykuł
Nowy najemca w Waimea Airport Logistics Park Szczecin-Goleniów
Spółka PGD, dystrybutor produktów dla piekarni, cukierni i lodziarni, zajęła około 2 tys. mkw. powierzchni produkcyjno-magazynowej wraz z zapleczem socjalnym w inwestycji Waimea Airport Logistics Park Szczecin-Goleniów.
W woj. świętokrzyskim powstanie port przeładunkowy przy szerokotorowej linii LHSartykuł
Pokaż artykuł
W woj. świętokrzyskim powstanie port przeładunkowy przy szerokotorowej linii LHS
W województwie świętokrzyskim planowana jest realizacja nowej, dużej inwestycji związanej z infrastrukturą kolejową. Powstanie terminal przeładunkowy na styku szerokotorowej linii kolejowej nr 65 (LHS) i normalnotorowej lk. 70. Inwestycja realizowana będzie z wsparciem finansowym Agencji Rozwoju Przemysłu (ARP S.A.).
[Aglomeracja Wrocławska] Przybędzie 500 nowych miejsc pracy w Magnicach artykuł
Pokaż artykuł
[Aglomeracja Wrocławska] Przybędzie 500 nowych miejsc pracy w Magnicach
W Magnicach, na terenie Goodman Wrocław V Logistics Centre, centrum produkcyjno-logistyczne otwiera...
Rohlig Suus Logistics stawia na Bydgoszczartykuł
Pokaż artykuł
Rohlig Suus Logistics stawia na Bydgoszcz
Największy polski operator logistyczny w Europie Centralnej, firma Rohlig Suus Logistics uruchamia od sierpnia 2022 r. nowy magazyn w Bydgoszczy, zwiększając dwukrotnie swoją dotychczasową zdolność operacyjną w regionie. Nowy magazyn to ponad 12 tys. mkw. powierzchni wybudowanych z zasadami zrównoważonego rozwoju i poszanowaniem środowiska.
Chiński gigant logistyki łańcucha dostaw stawia na Polskęartykuł
Pokaż artykuł
Chiński gigant logistyki łańcucha dostaw stawia na Polskę
Kolejna inwestycja chińskiej firmy w Polsce. Spółka JD Logistics, znana również pod nazwą JINGDONG Logistics, oficjalnie otworzyła trzeci magazyn w Polsce, drugi tego rodzaju obiekt w Warszawie. Nowy magazyn o powierzchni prawie 10 tysięcy metrów kwadratowych będzie zapewniać zintegrowane rozwiązania z zakresu transgranicznego łańcucha dostaw dla przedsiębiorstw, dodatkowo optymalizując wydajność działań logistycznych.
[Wrocław] Nowy terminal to nie koniec. Wrocławskie lotnisko dalej inwestuje w rozwójartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy terminal to nie koniec. Wrocławskie lotnisko dalej inwestuje w rozwój
Port Lotniczy Wrocław finalizuje przygotowywane jeszcze przed czerwcowymi mistrzostwami Europy w pił...
[Wrocław] Nowy terminal gotowy do startu. W niedzielny poranek polecą pierwsi pasażerowieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy terminal gotowy do startu. W niedzielny poranek polecą pierwsi pasażerowie
Wrocławskie lotnisko otrzymało zgodę od Urzędu Lotnictwa Cywilnego na korzystanie z nowego terminalu...
Otwarty został nowy terminal przeładunkowy na stacji Wola Baranowska LHS na Podkarpaciuartykuł
Pokaż artykuł
Otwarty został nowy terminal przeładunkowy na stacji Wola Baranowska LHS na Podkarpaciu
Spółka PKP Linia Hutnicza Szerokotorowa oficjalnie uruchomiła Terminal Przeładunkowy zlokalizowany na stacji Wola Baranowska LHS, w woj. podkarpackim. Inwestycja zwiększy ilość towarów przewożonych szerokotorową linią kolejową i umożliwi obsługę w Woli Baranowskiej ładunków intermodalnych, przyczyniając się do rozwoju nowoczesnych usług logistycznych w regionie podkarpackim.
[łódzkie] 3 500 mkw. dla ABlogic w SEGRO Logistics Park Strykówartykuł
Pokaż artykuł
[łódzkie] 3 500 mkw. dla ABlogic w SEGRO Logistics Park Stryków
ABlogic wynajął 3 500 mkw. powierzchni magazynowej w SEGRO Logistics Park Stryków. W transakcji najm...
Przedłuża się budowa ostatniego, brakującego odcinka drogi S3 w Polsce [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Przedłuża się budowa ostatniego, brakującego odcinka drogi S3 w Polsce [FILMY]
W województwie zachodniopomorskim trwa budowa ostatniego, brakującego 17-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce, pomiędzy Świnoujściem a miejscowością Dargobądz (bez węzła). Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest w granicach województwa zachodniopomorskiego, na terenie gmin: Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Łunowo, Parłówko, Dargobądz. W ramach inwestycji powstaną węzły drogowe: Świnoujście, LNG, Łunowo i Międzyzdroje.
 W woj. zachodniopomorskim powstaje ostatni odcinek drogi ekspresowej S3 w Polsce [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W woj. zachodniopomorskim powstaje ostatni odcinek drogi ekspresowej S3 w Polsce [FILM]
W województwie zachodniopomorskim trwa budowa ostatniego, brakującego 17-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce, pomiędzy Świnoujściem a miejscowością Dargobądz (bez węzła). Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest w granicach województwa zachodniopomorskiego, na terenie gmin: Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Łunowo, Parłówko, Dargobądz. W ramach inwestycji powstaną węzły drogowe: Świnoujście, LNG, Łunowo i Międzyzdroje.
Trwa budowa ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa budowa ostatniego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce [FILMY]
W województwie zachodniopomorskim trwa budowa ostatniego, brakującego 17-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce, pomiędzy Świnoujściem a miejscowością Dargobądz (bez węzła). Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest w granicach województwa zachodniopomorskiego, na terenie gmin: Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Łunowo, Parłówko, Dargobądz. W ramach inwestycji powstaną węzły drogowe: Świnoujście, LNG, Łunowo i Międzyzdroje.
Termin ukończenia ostatniego odcinka S3 w Polsce wciąż się przedłuża [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Termin ukończenia ostatniego odcinka S3 w Polsce wciąż się przedłuża [FILMY]
W województwie zachodniopomorskim trwa budowa ostatniego, brakującego 17-kilometrowego odcinka drogi ekspresowej S3 w Polsce, pomiędzy Świnoujściem a miejscowością Dargobądz (bez węzła). Przedmiotowy odcinek zlokalizowany jest w granicach województwa zachodniopomorskiego, na terenie gmin: Świnoujście, Międzyzdroje, Wolin, Łunowo, Parłówko, Dargobądz. W ramach inwestycji powstaną węzły drogowe: Świnoujście, LNG, Łunowo i Międzyzdroje.
Rohlig SUUS Logistics otwiera nowy magazyn typu cross-dock w Koszalinieartykuł
Pokaż artykuł
Rohlig SUUS Logistics otwiera nowy magazyn typu cross-dock w Koszalinie
Rohlig SUUS Logistics otwiera nowy magazyn typu cross-dock w Koszalinie i znacznie zwiększa dotychczasowe zdolności operacyjne. Dzięki inwestycji powstaną nowe miejsca pracy.
[Wrocław] Nowa inwestycja na wrocławskim rynku ITartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowa inwestycja na wrocławskim rynku IT
Wrocław to miasto prężnie działającej branży IT. Rodzime firmy, jak i międzynarodowe korporacje, inw...
SEGRO Logistics Park Wrocławinwestycja
Pokaż inwestycję
SEGRO Logistics Park Wrocław
Kolejna duża firma rozbudowała swoje centrum dystrybucyjne pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża firma rozbudowała swoje centrum dystrybucyjne pod Wrocławiem
Firma Fresh Logistics Polska poinformowała o wybudowaniu nowej hali magazynowej w Nowej Wsi Wrocławs...
Katowice: Spółka SIG relokuje oddział i zwiększa najmowaną powierzchnięartykuł
Pokaż artykuł
Katowice: Spółka SIG relokuje oddział i zwiększa najmowaną powierzchnię
Spółka SIG, która od ponad 25 lat oferuje na polskim rynku materiały budowlane, zdecydowała się na r...
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiegoartykuł
Pokaż artykuł
Poprawi się dostęp do portu w Szczecinie w rejonie Kanału Dębickiego
Trwa modernizacja portu w Szczecinie. W ramach inwestycji rozbudowane zostanie nabrzeże Czeskie i Słowackie, a wybudowane Norweskie i Duńskie (etap I). Akweny portowe zostaną dostosowane do nowej głębokości 12,5 metra toru wodnego Świnoujście-Szczecin. Kanał Dębicki będzie poszerzony do szerokości 200 m. Dzięki inwestycji Port Szczecin przyjmie statki z ładunkiem nawet 50 tys. ton w ładowniach, przez co podwoi ilość obecnie obsługiwanych ładunków. To podniesie jego konkurencyjność na rynku portów bałtyckich. Koszt wszystkich prac to 343,1 mln zł.
REKLAMA